Tim gaat op Tour! - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Tim Zwiers - WaarBenJij.nu Tim gaat op Tour! - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Tim Zwiers - WaarBenJij.nu

Tim gaat op Tour!

Door: Tim Zwiers

Blijf op de hoogte en volg Tim

27 Oktober 2013 | Nederland, Steenwijk

Goedenavond,

Hier, de start van mijn blog. Dit om naar buiten te brengen dat ik op tour ga met de Zweedse band Firstborn.

De tour zal plaatsvinden tussen 16 en 25 mei, 2014. Tijdens deze tour zal ik als 'tourmanager' diverse Europese landen doorreizen en is het de bedoeling om van elk afzonderlijk avontuur ook een stukje te schrijven (en natuurlijk foto's toe te voegen).

Op het moment zit ik nog lekker thuis en ga ik morgen beginnen om samen met Marcus (zanger en gitarist van de band) de diverse podiums te benaderen om te mogen spelen. De bedoeling is dat we in ieder geval door Duitsland, België en Nederland zullen trekken (Wie weet ook Noord Frankrijk, Luxemburg of iets anders, je weet maar nooit). En het mooiste zal natuurlijk zijn om elke avond een show te plannen, dus er is nog werk genoeg!

Als je geïnteresseerd bent in hoe het voorbereidend werk gaat, dan raad ik je aan de blog alvast te volgen. Dit omdat ik voordat we op tour gaan nog wel eens een blog over deze tour zal plaatsen.

Alvast bedankt, ik hoop dat het een onvergetelijke tour door Europa gaat worden en dat ik hiermee ook jullie een beetje de sfeer kan laten proeven (of gewoon dat je weet waar ik ben en wat ik doe).

Tot de volgende blog dan maar (of niet)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Steenwijk

Tim

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 2896

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 26 Mei 2012

Europe Tour with Firstborn (SWE)

Landen bezocht: