Nog anderhalve maand! - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Tim Zwiers - WaarBenJij.nu Nog anderhalve maand! - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Tim Zwiers - WaarBenJij.nu

Nog anderhalve maand!

Door: Tim Zwiers

Blijf op de hoogte en volg Tim

08 April 2014 | Nederland, Steenwijk

Halowa!

Nog anderhalve maand te gaan voordat we op tour gaan door Europa! Ik heb er zin in, maar we zijn er nog niet! Daarvoor een kleine update.

De afgelopen maanden ben ik (zijn we) erg druk geweest met het booken van de tour en het zo gunstig mogelijk te laten verlopen en na wat up's en down's begint het er toch echt op te lijken. Zo staan de volgende datums en plaatsen al vast;

16-05 STEENWIJK (NL)
22-05 LAHR (GER)
23-05 KARLSRUHE (GER)
24-05 BALEN (BE)
25-05 ALKMAAR (NL)

Ja, je ziet het goed; nog twee datums moeten gevuld worden en het zijn inderdaad een maandag en een woensdag, mooi lastig dus! Mocht je toevallig iemand weten die iets kan regelen in een regionale zaal, café, oefenruimte of woonkamer, zeg het gerust! We zijn namelijk de moeilijkste niet, we willen gewoon elke dag gevuld zien.

Ook als je op één van de volgende datums in de buurt bent, ben je natuurlijk welkom om even hoi te zeggen! We verzorgen een feestje en zo kunnen we samen een biertje drinken en een gezellige avond hebben!

Ik weet dat er veel oninteressant geneuzel in dit verslag staat, maar we zijn nog niet op tour dus! DUS! DUS!

Nou, jullie zijn weer een beetje op de hoogte! Het volgende verslag zal de dag voor de tour ongeveer verschijnen en vanaf dan probeer ik het elke dag bij te houden (let wel; ik zeg 'probeer').